رادیاتور قرنیزی

ساخت وبلاگ

اشنایی بیشتر با رادیاتورقرنیزی 

 

روش های نوین گرمایشی امروزه مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است و از جمله دلایل اصلی ان هم کمتر مصرف شدن انرژی و کاهش هزینه ها است که باعث محبوبیت این روش ها شده است از جمله روش های نوین گرمایشی  رادیاتورقرنیزی است که در سالهای اخیر در کشورهای پیشرفته و ایران راه اندازی شده است

از انجا که با استفاده ازاین روش به سازندگان و صاحبان مسکن یا ادارات هزینه بسیار کمتری رامتحمل میکند فلذا توانسته نسبت به روش های دیگر گرمایشی محبوبیت بیشتری پیدا کرده و با استقبالی چشمگیردر بین مردم روبرو شود.از این رو در این مقاله و سایر مقالاتی که در این زمینه به شما ارائه می دهیم سعی داریم اطلاعات جامع و مفیدی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

 رادیاتورقرنیزی نه تنها کمک شایانی در کاهش مصرف انرژی میکند بلکه زیبایی و جلوه بسیار خاصی را هم بهمنازل شما عزیزان میدهد و با استفاده از فضاهای پرت شده در خانه گرمایی مهندسی شده را برای شما به ارمغان می اورد.که این مساله از نظر افراد با سلیقه مخصوصا خانم ها بسیار چشم نواز وجذاب است.

محل نصب و قرار گیری این رادیاتور به جای قرنیزهای خانه است و از همان سطح تمام گرما رابه طور یکنواخت در کل خانه پخش کرده و هوایی کاملا یکنواخت گرم را درخانه به ارمغان می اورد به طوری که دیگر نگرانی از جهت گرم نشدن نقاط کور خانه ها وجود ندارد.

برخی از مشتریان  رادیاتورقرنیزی با توجه به جدید بودن ان نگرانی هایی را دارند که از جمله اب دادن این رادیاتور در منزل است که می تواند خرابی های جدی را در بر داشته باشد ولی باید این اطمینان به انها داده شود که تمامی قطعات به کار رفته در این روش از استانداردهای بالا برخوردار بوده و تمامی راه های اب دهی پیش بینی شده وراه حلی اساسی برای ان تعبیه شده است تا خیال شما عزیزان را از این مساله هم راحت کند.

پشتیبانی از این وسیله گرمایشی از طرف شرکت ارائه دهنده بسیار حایزاهمیت است تا در صورت هرگونه مشکل شما با خیالی راحت بتوانید ازپشتیبانی و گارانتی شرکت استفاده نموده و دیگر نگران مشکلات احتمالی بوجود امده هم نباشید.شرکتهای سازنده سعی بر این دارند تا اینامر را برای شما عزیزان محقق سازند

امید است که ما توانسته باشیم با توضیحاتتی که در این مقاله به شما ارائه دادیم شما عزیزان را با این وسیه گرمایشی نوین و کارامد اشنا کرده باشیم.شرکت ارپکس یکی از با سابقه ترین شرکت های ارائه دهنده  رادیاتورقرنیزی در ایران است که سعی بر این دارد تا با عرضه با کیفیت ترین محصولات در بازار نگرانی مشتریان از خرابی و اب دادن رادیاتور را کاملا از بین ببرد و محصولی کاملا استاندارد را به هم وطنان عزیز و همچنین کشورهای دیگر عرضه نماید.

اگر به دنبال روشی جدید و زیبا و به صرفه برای گرم کردن خانه خود در روزهای سرد زمستان هستید پیشنهاد ما به شما ایناست تا بیشتر با این وسیله گرمایشی اشنا شوید و شک نکنید که با دیدن جلوه و زیبایی و میزان مصرف انرژی و هزینه نصب و نگهداری سریعا مجذوب ان شده و بدانید در هرزمان ما برای مشاوره به شما امده ایم تا اطلاعات فنی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و پاسخگوی سوالات و ابهامات شما نیز باشیم. 

 

 

 

 

 

 

رادیاتور قرنیزی...
ما را در سایت رادیاتور قرنیزی دنبال می کنید

برچسب : رادیاتور,رادیاتور قرنیزی ,رادیاتور قرنیزی ارپکس, نویسنده : marzi radiatorgharniziarpex بازدید : 91 تاريخ : شنبه 31 شهريور 1397 ساعت: 21:28

 رادیاتورقرنیزی چیست و چه مزیت هایی دارد

امروزه به دلیل افزایش مصرف انرژی و کاهش منابع طبیعی تولید محصولات جدید گرمایشی در بازار در حال گسترش است و با استقبال خوبی هم روبرو شده از جمله جدیدترین تکنولوژی های گرمایشی رادیاتورقرنیزی می باشد که با تولید و ارائه به بازار موجب کاهش مصرف انرژی و افزایش بازده گرمایشی می شود که مورد پسند بسیاری از مصرف کنندگان واقع شده اند.

رادیاتورقرنیزی با کاهش هزینه نصب و همچنین کاهش مصرف انرژی مورد توجه بسیاری از سازندگان قرار گرفته است. این رادیاتورقابلیت نصب در مکان های عمومی،ادارات،بیمارستانها،منازل را دارا می باشد که علاوه بر زیبایی منحصر به فردی که دارد به طور چشمگیری در کاهش هزینه ها تاثیر دارد فلذا این مساله باعث شده تا جایگزینی مناسب برای گرمایش از کف یا شوفاژ و پکیج باشد.

بسیاری از خانم ها گله مند از سیاه شدن دیوارهای منزل مدتی پس ازاستفاده شوفاژ هستند که این مساله خود باعث ایجاد هزینه های اضافی رنگ کردن دیوارمی شود و این یکی از مسائلی است که باعث کاهش محبوبیت این وسایل می شود.

از جمله مزایای رادیاتورقرنیزی تمیز نگه داشتن هوای داخل منزل وسیاه نکردن دیوارها می باشد.این رادیاتور در رنگ ها و طرح های مختلفی قابل عرضه و نصب هستند که جلوه زیبایی را به منزل شما داده و فضای بسیار کمی را هم اشغال می کند و این امکان وجود دارد تا به صورت هوشمند نیز بتوان ان را کنترل نمود.

مدت زمانی که طول می کشد تا این رادیاتور محیط را گرم کند حدودا نیم سایت است که دمایی کاملا یکنواخت و مطلوب را درخانه به جریان انداخته .امکان نصب کردن ان در سرویس های بهداشتی نیز وجود دارد که امری بسیار مهم و کاربردی است و فرد در تمام محیط خانه دمای یکنواخت را تجربه می کند.

نکته ای بسیار مهم که در این قسمت به ان اشاره می شود امکان استفاده همزمان گرمایش از کف و رادیاتورقرنیزی است.به طور مثال اگر در خانه شما از گرمایش از کف استفاده میکنید ولی گرمای تولید شده تمامی محیط خانه را به اندازه کافی گرم نمیکند و شما نیاز دارید تا از وسیله گرمایشی دیگری در کنار ان استفاده نمایید و این امکان وجود دارد تا از این رادیاتور استفاده نمایید.

هزینه تعمییر و نگهداری رادیاتورقرنیزی کمتر از سایر وسایل گرمایشی است و نصب ان نسبت به سایر تجهیزات گرمایشی کم هزینه تر است.نکته ی مورد توجه برای افرادی که مایل به نصب این نوع رادیاتور در منزل خود هستند این است که لوله کشی ساختمان باید طبق اصول و استاندارد خاصی باشد که در حین لوله کشی کارشناسان فنی شرکت های ارائه دهنده این خدمات اطلاعات کافی را برای چگونگی نصب در اختیار شما قرار می دهند .

نکته جالب دیگری که در طراحی این رادیاتور وجود دارد این است که امکان عبور دادن سیم های وسایل صوتی و تصویری از داخل ان وجود دارد که بسیار از نظر خانم ها جذاب است زیرا باعث مرتب شدن سیم های در هم پیچیده می شود و امکان قطع شدن انها را نیز کاهش میدهد

.امید است مقاله پیش رو توانسته باشد با معرفی یکی از جدیدترین و به صرفه ترین وسایل گرمایشی اطلاعات لازم و کافی را از این رادیاتورقرنیزی در اختیار شما قرار داده باشد.سعی ما براین است تا با معرفی این محصولات جدید کمک هرچند کرچکی در صرفه جویی مصرف انرژی داشته باسیم  و مردم جامعه را هم به سمتی سوق دهیم که صرفه جویی در منابع طبیعی را وظیفه دانسته و تا جای ممکن سهم کوچکی در حفظ و نگهداری ان داشته باشند.

 

 

 

 

 

 

 

رادیاتور قرنیزی...
ما را در سایت رادیاتور قرنیزی دنبال می کنید

برچسب : رادیاتور,رادیاتور قرنیزی ,رادیاتور قرنیزی ارپکس, نویسنده : marzi radiatorgharniziarpex بازدید : 105 تاريخ : يکشنبه 25 شهريور 1397 ساعت: 18:11